خبر هایی از اسماعیل و میکاییل ...

فوتسال و فوتبال سیمین شهر

وبلاگ-کد لوگو و بنر
خبر هایی از اسماعیل و میکاییل ...

لیگ دسته اول فوتبال کشور، دیدار تیم‌های ماشین سازی تبریز و فولاد یزد از ساعت 14 امروز چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام ره تبریز با برتری 2 بر 0 تیم میزبان خاتمه یافت.

برای ماشین سازی در در این دیدار حامد پاکدل در دقیقه 32 و امین قاسمی نژاد در دقیقه 92 از روی نقطه پنالتی گلزنی کردند.


همچنین محسن دلیر در دقیقه 56 از ماشین سازی و سجاد سیفی در دقیقه 72 از فولاد یزد با دریافت دومین کارت زرد از دیدار اخراج شدند.

با این پیروزی ماشین سازی 33 امتیازی شده و جایگاه خود را در مکان پنجم رقابت‌ها تثبیت کرد و فولاد یزد نیز 20 امتیازی مانده و به قعر جدول سقوط کرد.


 

 *******************************************************

 

به گزارش خبرگزاری دی اسپورت:

داوران:سعاد وفا پیشه – احمد کاظملو – محمود گوهر نژاد – سیدجمال محی الدین(آذربایجان غربی)

بازیکنان بعثت کرمانشاه:

30-سجاد مسعودی(از دقیقه 61میلاد قمری) 66-شهریار مرادبیگی(کاپیتان) 5-میلاد رستمی 17-بابک فلامرزی 11-پوریا خضری 7-محمد احمدی 80-فرزاد ایزد(از دقیقه89فرشاد باوندپور) 70-امیر آبی 16-عادل اسحاقی(از دقیقه66رضا محمد حسینی) 10-سجاد سیاه کمری 9-ایوب سبحانی پور

سرپرست:عبدالرضا سروندی

سرمربی:بهنام سراج

 

بازیکنان شهرداری بندرعباس:

22-ابراهیم شیخی نسب 5-ابراهیم ابرقویی 4-علی جهانیان 55-حمید صفری 40-اسماعیل قروی 14-مهرداد نوری 21-رضا بلیوند 13-امیر زارع 9-محمد اسفندیاری 31-کمیل حیدری 10-فرهاد خیرخواه

سرپرست:حسین قنبرنژاد

سرمربی:حمید کللی فرد

 

کارت زرد:

سجاد مسعودی -بعثت کرمانشاه

 

علی جهانیان - شهرداری بندرعباس

 

شرح بازی:

بعثت کرمانشاه از همان ابتدا نبض بازی را در دست گرفته بود و تا دقیقه 24 که موفق شد گل نخست را به زیبایی درون دروازه شهرداری بندرعباس قرار دهد این تیم را در زمین خود حبس کرده بود و بندرعباسی ها با دفاع مطلق در نیمه نخست به خوبی نشان می دادند که تنها برای کسب 1 امتیاز به کرمانشاه صفر کرده اند.

اما نیمه دوم باز هم بعثت کرمانشاه عالی شروع کرد و موفق شد با نتیجه2بر1از حریف خود پیش بیافتد پس از این گل بازهم بعثت کرمانشاه صاحب موقعیت های خوبی شد که یکی پس از دیگری به هدر رفتند تا در دقیقه 3+90 داور مسابقه با اعلام پنالتی به سود شهرداری بندرعباس کار را برای این تیم به تساوی بکشاند تا بعثت کرمانشاه در روزی که می توانست به راحتی دومین شکست فصل را به تیم شهرداری بندرعباس تحمیل کند به تساوی 2بر2 دست یابد.

تماشاگران کرمانشاهی استقبال نسبتا خوبی را در این روز سرد و از این بازی حساس به عمل آوردند و از دقیقه1تا90تیم خود را تشویق کردند.

 

شرح گل:

بعثت کرمانشاه 1 – 0 شهرداری بندرعباس- (پوریا خضری)

روی کاشته ارسالی زیبای امیر آبی توپ برای چند لحظه از دستان ابراهیم شیخی نسب جدا شد تا پوریا خضری از این موقعیت نهایت استفاده را ببرد و گل اول بعثت کرمانشاه را درون دروازه شهرداری بندرعباس قرار داد تا ورزشگاه 15خرداد کرمانشاه غرق در شادی شود.

بعثت کرمانشاه 1 – 1 شهرداری بندرعباس –(فرهاد خیرخواه)

بعثت کرمانشاه پس از گل اول تمرکز خود را از دست داد چرا که 2دقیقه بعد فرهاد خیرخواه موفق شد در شلوغی محوطه جریمه بعثت کرمانشاه به راحتی گل تساوی بخش تیمش را به ثمر برساند.البته این صحنه بسیار به آفساید مشکوک بود.

بعثت کرمانشاه 2 – 1 شهرداری بندرعباس – (بابک فلامرزی)

بعثت کرمانشاه که تنها به 3امتیاز بازی امروز فکر می کرد از همان ابتدای نیمه دوم باز هم شهرداری بندرعباس را تحت فشار قرار داد و دقیقه 52 روی ضربه کرنر زیبای امیر آبی به داخل محوطه جریمه و ضربه ته سر ایوب سبحانی پور در ادامه بابک فلامرزی خود را به توپ رساند و با ضربه سر فنی و محکم توپ را به تور دروازه شهرداری بندرعباس دوخت تا حساب کار2بر1به سود بعثت کرمانشاه شود.

بعثت کرمانشاه 2 – 2 شهرداری بندرعباس – (فرهاد خیرخواه) –پنالتی

در حالی که بعثت کرمانشاه خود را برای جشن پیروزی آماده کرده بود دقیقه3+90داور مسابقه با سوتی بحث برانگیز به سود شهرداری بندرعباس اعلام پنالتی کرد و با اینکه میلاد قمری به خوبی جهت توپ فرهاد خیرخواه را تشخیص داده بود اما توپ درون دروازه قرار گرفت تا کار به تساوی بکشد.

گزارش بازی:

بعثت کرمانشاه از همان ابتدا تیم یورش کننده به دروازه شهرداری بندرعباس بود و خیلی زود تیم صدرنشین را در زمین خود حبس کرده بود.

دقیقه 2شوت ایوب سبحانی پور را ابراهیم شیخی نسب راهی کرنر کرد.

دقیقه 9شوت فرهاد خیرخواه را سجاد مسعودی با یک فوق واکنش راهی کرنر کرد که البته داور مسابقه این صحنه را آفساید نیز اعلام کرد.

دقیقه12ضربه سر علی جهانیان را مسعودی به راحتی مهار کرد.

دقیقه24روی کاشته ارسالی امیر آبی و فرصت طلبی پوریا خضری بعثت کرمانشاه به گل اول خود رسید.

 

دقیقه26در صحنه ای مشکوک به آفساید و در شلوغی محوطه جریمه بعثت کرمانشاه فرهاد خیرخواه مهاجم فرصت طلب شهرداری بندرعباس گل تساوی را برای تیمش به ثمر رساند.

دقیقه 39شوت فرهاد خیرخواه با اختلافی اندک به بیرون فت.

دقیقه40میلاد رستمی مدافع مستحم بعثت کرمانشاه در صحنه ای خطرناک به زیبایی توپ فرهاد خیرخواه را قطع کرد.

نیمه نخست با اعلام1دقیقه وقت های تلف شده به پایان رسید.

نیمه دوم را بعثت کرمانشاه به مانند تمام بازی های خود طوفانی آغاز کرد.

دقیقه52کرنر ارسالی امیر آبی با ضربه ته سر ایوب سبحانی پور همراه شد و بابک فلامرزی مدافع مستحکم و جلو کشیده بعثت کرمانشاه با ضربه سر محکم توپ را درون دروازه شهر اری بندرعباس قرار داد تا ورزشگاه 15خرداد کرمانشاه غرق در شادی شود.

دقیقه60شهرداری بندرعباس روی یک ضد حمله صاحب موقعیت خوبی شد که سجاد مسعودی به خوبی از دروازه خروج کرد و این توپ را به بیرون زد اما در ادامه پای مهاجم شهرداری بندرعباس و سجاد مسعودی به شدت بهم برخورد کرد و سجاد مسعودی به شدت مصدوم شد طوری که یگر قادر به ادامه بازی نبود و پس از وقفه ای چند دقیقه ای میلاد قمری سنگربان آینده دار بعثت کرمانشاه به جای مسعودی به زمین مسابقه آمد.

دقیقه69اوت دستی رضا محمد حسینی با ضربه ته سر ایوب سبحانی پور در محوطه جریمه همراه شد و توپ در پشت محوطه جریمه جلوی فرزاد ایزد قرار گرفت اما دو بازیکن شهرداری بندرعباس با قرار دادن خود مقابل شوت فرزاد ایزد مانع از گلزنی این بازیکن شدند.

دقیقه80در صحنه ای زشت از سوی بازیکنان شهرداری بندرعباس در حالی که بازیکن بعثت کرمانشاه روی زمین افتاده بود و از درد به خود می پیچید به بازی ادامه دادند و پس از اینکه توپ را بازیکنان بعثت کرمانشاه تصاحب کردند محمد احمدی توپ را به بیرون زد تا به وضعیت ایوب سبحانی پور که روی زمین بود رسیدگی شود اما در اقدامی زشت و ناپسند بازیکنان شهرداری بندرعباس فوتبال جوانمردانه را زیر سوال بردند و توپ را به بازیکنان بعثت کرمانشاه ندادند و به جای بازی جوانمردانه  حمله ای دیگر را پی ریزی کردند که به واقع این حرکت بازیکنان شهرداری بندرعباس جای بسی تامل دارد.

دقیقه83میلاد قمری سنگربان بعثت کرمانشاه با خروجی فوق العاده بالاتر از همه توپ ارسالی به محوطه جریمه را از آن خود کرد که در ادامه علی جهانیان بر روی او خطا کرد و یک کارت زرد را از داور مسابقه گرفت.

دقیقه86بعثت کرمانشاه می توانست کار را تمام کند و گل سوم را درون دروازه شهراری بندرعباس قرار دهد روی نفوذ رضا محمد حسینی در این صحنه و پاس در عرض او چیزی نمانده بود توپ در دهانه دروازه به پوریا خضری برسد و خضری گل دوم خودش و گل سوم تیمش را به ثمر برساند اما در آخرین لحظه مدافع شهرداری بندرعباس توپ را راهی کرنر کرد تا آه از نهاد تماشاگران و کادر فنی بعثت کرمانشاه برخیزد.

دقیقه3+90در شلوغی محوطه جریمه بعثت کرمانشاه در صحنه ای بسیار مشکوک داور مسابقه اعلام ضربه پنالتی کرد و خیرخواه گل دوم را از روی نقطه پنالتی برای شهرداری بندرعباس به ثمر رساند.

 

بازی با همان نتیجه 2بر2خاتمه یافت تا صدرنشین در دقایق پایانی در شکست گریخته باشدو از این تساوی شاد شود.

بعثت کرمانشاه با این تساوی و کسب 1امتیاز 25امتیازی شد و در همان مکان سوم جدول باقی ماند و در هفته بعدی مسابقات لیگ دسته دوم باید در گناوه به مصاف پرسپولیس گناوه برود.

شهرداری بندرعباس نیز با این تساوی 30امتیازی شد و در صدر جدول باقی ماند و هفته بعد باید در بندرعباس به مصاف تیم رده دومی اکسین البرز برود.

در دیگر بازی های گروه اول لیگ دسته دوم نیروی زمینی موفق شد در شیراز تیم برق نوین شیراز را شکست دهد و اکسین البرز در کرج با3گل از سد شهرداری کاشان گذشت.

 

 

منبع : دی اسپورت

خبرنگار : دوست و یار گرامی جناب آقای علیرضا یاوری


[ جمعه 2 بهمن 1394 ] [ 10:48 ] [ شمس الدین حنفی ] تیم پشتیبانی : محر [ نظرات () ]
مطالب مرتبط
نظرات این مطلب

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







آخرین مطالب
بازگشت (1395/04/22 )
فوتسالی ها (1394/12/25 )
اطلاعیه (1398/12/24 )
خبر (1394/11/24 )